2016/01/30

WATSONS VE GRATİS ALIŞ-VERİŞİM

Geçen ay Watsons ve Gratis alış-verişi yaptım.
Aslında çekiliş için bir şeyler almaya girmiştim ama kendime de bir şeyler almadan duramadım.
Bu postta kendime aldıklarımı paylaşacağım.

Daha önceden kozmetik stoğum olduğu için bu sefer fazla açılmadım. Açıkçası keyfi bir alış-veriş oldu. Daha önce almadıklarımı aldım.

Aldıklarım şöyle:

   
alış-veriş

1) Watsons Round Puffs:

İlk kez aldığım bu makyaj temizleme pamuğu, çok yumuşak olmasına rağmen bence sağlamlığı tartışılır. Sadece yüzümüzü silip atacağız çok önemi yok diyebilirsiniz ama ben yüzümü silerken arasının açılıp, pamukların çıkmasından rahatsız oldum. 

2) Watsons Kağıt Törpü Seti:

Törpü seti istiyordum ama bundan değil. F.B gezmekten bitap düşmüş vaziyetteydi, haline üzülüp aceleyle aldım bu ürünü. Aklımda sadece törpü seti olduğu için, törpü seti yazısını görünce incelemeden aldım. Ve bu üçlü setin aslında iki kısımlı olduğunu fark ettim. 
Yani bir yüzü törpülüyor, diğer yüzü pürüzsüzleştiriyor.
Halbuki benim istediğim törpü kısmı, pürüzsüzleştiren kısım ve parlatan kısımdan oluşan bir setti. 
3 tane aynı tip törpüm oldu yani. Performansı iyi.

3) Nivea Bal Maskesi: 

Alerjik mi alerjik bir cildim olduğu için çok dikkatli ve korkarak yüzüme uyguladım bu ürünü. Ben tüm yağ yüzüme geçecek ertesi gün alerjilerim fırlayacak, eyvah derken korktuğum olmadı. Yağı cildim çekmedi ve pamukla sildim. 
Müthiş bir nemlendirme ve yüzü tazeleme özelliği var. Çok yumuşak bir yapıda. Kokusu da harika. Gratis'teki görevli alerji yapmayacağına dair beni ikna etmeye epey uğraşmıştı iyi ki de uğraşmış. Ben çok sevdim bu ürünü.

4) Bee Beauty Hand Cream:

Elimdeki egzamalar yüzünden, kış aylarında genelde kortizonlu krem kullanmak zorunda kalıyorum. Henüz, Gratis'ten aldığım bu kreme sıra gelemese de kullananlar çok memnun. Lavanta kokusunu da çok sevdiğim için tercihimi lavantalı olandan yana kullandım.

5) Watsons Islak Cep Mendili:

Ben çanta mendili diyorum. Daha önce de benzerini almış ve memnun kalmıştım.

Hıphızlı yaptığım bir alış-verişti ama bence gayet güzel oldu.




4 yorum:

  1. Alerjik bir cildin varsa en iyisi evde aloe vera yetiştirmek. Her gece bir yaprağından azıcık koparıp içindeki jeli yüzüne uygulamanı öneririm. Hem iyileştirici özelliği var hem de hoş bir nemlendirici :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aloe vera yetiştiriyorum ama daha çok minik. Egzamalarıma çok iyi geldiğini farkettiğimden beri büyümesini dört gözle bekliyorum. Gerçi Amerikan aloe veralarıyla kıyaslayınca bizim yetiştirdiklerimiz bit kadar ama olsun.

      Sil
  2. Ufak ama güzel bir alışveriş olmuş ;) Watsons pamuklardan ben de bu konuda biraz şikayetçiydim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük alış-verişi seninle yapacaz diye birikim yapıyorum :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma