2016/02/14

OKU OKU'DAN ALDIĞIM KİTAPLAR

Arkadaşların tavsiyesi üzerine oku oku sitesinden kitap almaya karar verdim. F.B kendine şiir kitabı almak için siteleri gezerken oku oku dan alalım dedim ve siparişimizi verdik. Gerçekten fiyat hususunda en uygun sitelerden birisi. Siparişimizin gelmesi 1 haftayı buldu.

Agatha Christie'nin çok eski bir kitabını istemiştim, bulmakta zorlanmışlar.
Açıkçası oku oku dan tekrar kitap alır mıyım bilemiyorum.
Bir hafta boyunca kitabın bulunmasını beklemişler.
Biz siparişimizin niçin geciktiğini sorana kadar, durumu açıklayıcı, bilgilendirici herhangi bir mesaj dahi almadık.
F.B nin alması gereken kitaplar önemliydi ve okuyup, yazıya dökmesi için çok az bir zamanı vardı. 


Hem F.B nin hem de benim ortak düşüncemiz oku oku dan tekrar kitap alacağımız zaman iki kere düşünüp, mümkünse aciliyeti olmayan kitaplar sipariş etmek.

Kendim için aldığım Agatha Christie'nin iki kitabı vardı. Birisi çizgi romanı, diğeri eski romanlarından Acı Kahve idi.
Site Acı Kahve romanının ilk basımlarından koymuştu tanıtımına, ben de o yüzden istemiştim ama yeni basımlarından yolladılar. 
Nedense bir kitabın ilk baskısını daha çok önemsiyorum. 

Paketin içinden sürüyle ayraç, roman tanıtım kitapçığı ve Jacobs kahve çıktı.
Ayraçlardan sadece oku oku nun özel yaptırdıkları hoşuma gitti.
Zaten diğerleri kitap tanıtımı için koyulmuş ayraçlardı.
Miniğimiz oku oku nun kendi ayraçlarını çok sevdi ve bir iki tanesini yırttı. :)

Aldığım kitaplar:






Ve gelen hediyeleri:





At kafalı adamın olduğu ayraç epey merak uyandırıyor. Özelllikle L&M izlemiş insanlar için. :D
Tutsak Güneş ayracındaki kız başörtülü mü değil mi çözemedim.

   


                                       乇.乃


2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma