2017/02/16

ÇEKİLİŞ SONUCU






Sonbahar çekilişinin sonucunu eklemek bugüne nasip oldu. Taşınma öncesi böyle bir çekiliş yapmasaydım keşke bile dedim. Çünkü ardı ardına gelen aksilikler yüzünden çekilişin uzayacağını hiç düşünememiştim. Taşınma, yeni duruma alışma, beklenmedik sağlık sorunları derken sonbahar çekilişi oldu bize kış çekilişi...

Hatta bahara sarkacak gibi. Ama çekilişi sonlandırmak istedim. En azından hediye paketinin gideceği kişi belli olursa durumun vehametini anlatır, göndermek için biraz süre isterim dedim. Dün gayet ilkel bir yöntemle gerçekleştirdim çekilişi. İsimleri kağıda yazıp, anneme bir tane kağıt çekmesini söyledim.


                

Yalnız kim çıkarsa hediyenin gelmesi için birkaç ay beklemesi gerekebilir. Yani hediye bahara sarkabilir. Çıkan kişi bunu kabul ederse hediye geçte olsa eline ulaşacak inşaAllah ama eğer razı olmazsa  çekiliş tekrar gerçekleşecek.
Taşınırken F.B ye hediye paketi en sona kalsın, ben kolay bulabilecegim bir yere yerleştiririm dedim. Ama ne koyduğumu, ne de koyduğum yeri hatırlamıyorum. F.B de benimle aynı durumda. Hediye paketini muhakkak aldık ama nerede bilmiyoruz.

Eğer kutular şu şekilde dizilmeseydi belki tek tek açıp bakabilirdim ama o kutular kadar ağır ve yüksekte ki açıp bakmamı imkansızlaştırıyorlar.

                          
Bunlardan bir sıra daha arkalarında var düşünün halimizi. :(

Aslında annemle biraz daha hafif olanları indirip, içine baktık ama sanırım en ağır kutuların içinde ya da altında kalmış. Onlara da gücümüz yetmedi.
Daha önce de çekiliş yaptım ama hiç bu kadar uzatmamıştım. Anlayacağınız hiç sevmediğim ve hoşlanmadığım bir durum başıma geldi.
İnternet imkanım olsaydı random vb. uygulamalarla çekiliş yapmayı isterdim ama inanın gerek internet, gerekse kullanımı hususunda kıt bir yerdeyim şu an için.
Bu postu da telefondan yazıp ekliyorum. Umarım kusurlarımı görmezden gelirsiniz.

Gelelim çekilişin kazananına. Çekilişi annemin çektiği kağıtla Renkli Tırtıl kazandı.


                 


Kendisiyle 3 gün içinde iletişime geçip, geri dönüş alamazsam çekilişi tekrarlayacağım.
Katılan herkese teşekkür ederim. Fotografların kalitesizliğinden ötürü kendimi kınar, size de kusura bakmayın derim. Ah bu imkansızlıklar...


10 yorum:

  1. kazanan arkadaşımı tebrik ediyorum, size de kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  2. Kazanan arkadaşı tebrik ediyorum güzel günlerde kullansın hediyesini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Kiz Kardeşler en kısa zamanda blogundayım. Uzun zamandır facebooktan takipteyim zaten.

      Sil
  3. Renkli mi o ? Sawako'nun çeklişini de kazanmıştı tebrikler ;)

    YanıtlaSil
  4. Ay sinirim bozuldu ağlayarak yazdığım için saçmalarsam kusura bakma. Zor günlerimde iki tane çekiliş kazandım. Diğeri Kore günlüklerimin Instagram çekilişiydi. Normalde şansım olmaz ama ALLAH, moral bozukluğum gitsin diye bana nasip ediyor galiba. Çok teşekkür ederim Aforizmik, çok mutlu oldum. Hemen dönüş yapıyorum sana. Çekilişi kazanmam bana ilaç gibi geldi. Diğer arkadaşlara da güzel dilekleri için teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim Rabbim en zor zamanlarda da hep bizimle o yüzden bu zamanlarda neşelenme vesilesi veriyor.Tebrik ederim

      Sil
    2. Canım benim Rabbim en zor zamanlarda da hep bizimle o yüzden bu zamanlarda neşelenme vesilesi veriyor.Tebrik ederim

      Sil
  5. Ayyy Renklicimmm maşallah diyelim Allah bozmasın bunu daim kılsın :)
    Tebrik ederim kazanan arkadaşımıı <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma