2017/12/14

HİLE DİZİSİ

Efenim çok başka bir dizi ile tanıştırayım sizi.
Aile mesleği bilgisayar olunca ( o nasıl bir tabirse :p ) bu tarz yapımlar ister istemez beni izle diyor. 




Dizi Adı: Hile
İlk Bölüm Süresi: 22'23"
Yapım Yılı: 2017
Yayın Kanalı: You Tube/Filmler ve Filimler
Sezon Sayısı:3
Yayınlanmış Bölüm Sayısı:1


Babası öldürülünce, annesi ile Türkiye'ye yerleşen Felix Weber, bir anti vüris şirketinin yazılım departmanında çalışmaktadır. Ek iş olarak, oyun şirketlerinin yolladığı oyunlardaki yazılım açıklarını bulmaktadır. Bir arkadaşıyla beraber yaşamaktadır. Hayatı iş ve ev arasında son derece monoton geçerken, kapısına bırakılan bir paketle hiç beklemediği maceralara doğru sürüklenecektir.

Aforizmik Kalıntı Yorumu:

Filmler ve Filimler takipçisi olarak diziyi teee ne zamandır bekliyorum. Ama beklentimi asgari düzeyde tuttum ki hayal kırıklığına uğramayayım. İlk bölüm fragmanı beklediğimin birkaç kat üstünde güzeldi.
Birinci bölümde kahramanımız Felix'i tanımaya çalıştık. Merak edilip izlensin diye her şeyi ilk bölümde vermemişler. Çok iyi olmuş. Merakla bekleyen kaliteli ve kemik bir kitlesi olur böylelikle.

Spoilerli Yorum!!!

Toplaşın, dizinin önce magazinsel yönüne bakalım. Dedikodu time :D
Bill Gates'in oyununa çöreklendiği babasının ölümüyle, bizim elemanın kapıya bırakılan oyunu gönderenler arasında bağ var bence. Öyle değilse bile macerasında katillere ulaşacak gibime geliyor.
Annesinin evlenmesine bozulmadığını söylese de surat ifadesi ve ne b.ktan bir hayat bakışları çok yalnızım lan diyor.

Ev arkadaşı gay desek değil, demesek... Neyse, nedenini Felix ile mutfakta dertleşirkenki sahnelerde anlayacaksınız. Arkadaşına itici diyenler olmuş ama bence eğlenceli birisi. Hatta dizinin komik yanlarını tek başına sırtlanır gibi. Görecez artık.

Yalan yok, diyaloglu sahnelerde bir yerlerden Perihan Savaş çıkıp gerçek kesitvari anlatıma devam edecek sandım o derece Flash Tv m si ses çıkıyordu diyaloglardan. Karun kadar bütçe olsaydı elbette BBC dizisi tadında çekmesini onlar da bilirdi diyor ve takılmıyoruz.
Ayrıca Felix kuzum niçin suratında nursuz seri katil havası var? Acilen aşık olmalısın.
Bismillah, daha ilk bölümde aşk meşk ayaklarına girmediğiniz için sizi tebrik ediyorum.
Rastalar on numero olmuş.
Felix'in göbeğini bilgisayar başında oturma ve yediği toz, lapa neyse artık  ona bağlıyor ve karakteri daha iyi anlatabilmek için gerekli olduğuna inanıyorum.
Dizi gidişatı açısından biraz GTA yı andırmıyor değil hani. Kim bilir, belki Tommy Vercetti gibi bir karakter doğar. :D
Özellikle bu yönüyle bizim kuşağın hayli ilgisini çekecek diye umuyorum.

Evine gelen oyunda kullanılan bazı hilelerin açılımı,  Filmler ve Filimler sayfasında açıklandı. Tam benim kafadan semboller yani. İlk bölümleri dikkatle izlemeyen kesinlikle o ne demek bu ne demek diye sorup duracak.






Fox reyizin göbeğinin gözümüze gözümüze çarptığı bu yapım bizim için dizidir. :D


NOT: İkinci bölümü 22 Aralıkta yayınlanacakmış. Öyle diyorlar, bilemem.

NOT: Bol aksiyonlu, gerçek ile sanal arasında geçeceğe benzeyen dizinin başrolüne, izleyenlerin hem fikir olduğu bir hususta uyarıda bulunmak isterim. Sevgili Felix yani Fox aslında Taha Ulukaya ( Ne diyeceğimizi şaşırdık ) Rihanna'nın filan kapıldığı güzellik algısını yık akımına filan aldırma sen. Yok öyle bir dünya. 2. sezona daha fit başla. O göbeği ne sen büyüt ne de biz görmüş olalım. 40 yaş üstü, Facebookta takılan, yatay çizgili tişörtlü, doblolu enişte izletme bize.

Son NOT: Sezon sonunda yazı yeniden düzenlenecektir. ( Dikkat!! Editlenecektir demedim :) )


                                                   
                                                                                                    乇.乃


12 yorum:

  1. Taha Abi(Fox), çok heyecanlı ve umutluyum diyordu, ben de çok sevdim şahsen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok emek harcanmış belli ki. Ama yine de bu diziyi meraklıları izler gibi. Malum internet dizileri gibi milyonları bulamaz sanırım.

      Sil
  2. bunu duymadım. yani yutupta ve üç sezon sürcek ve bir bölüm mü var şimdi yutupta. beğenmişin demek ki. dizilere yetişmek çok zor yaaa. ben de peaky blinders bitirdim, iyi diziydi hatta bir efsane oldu, devam ediyor dizi. hile bir bakıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yutupta ilk bölümü yayınlandı. Her diziyi izlemeyince yetişme derdi olmuyor. Yetişip izleyenlere de hayret ediyorum şahsen. Ne çok zaman var millette diyorum.

      Sil
  3. Ben diziyi dizi kolik goncama sarı oğlana diyim :) Ben izleyemiyorum ama maşallah o kaçırmıyor.Farklı bir dizi senaryosu sanırım dimi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok farklı. En güzeli yapış yapış ilişkiler yok. Tamamen zeka ürünü :D

      Sil
    2. O zaman çok iyi artık baydı hepsi vıcık vıcıklık :)

      Sil
  4. Yaaa ilk kez bunun yorumunu yapan blog gördüm gözlerim kalp kalp.Taha Abiyi biz bizim seminerlerimizden birine çağırdık hatta ilk davet eden okulduk :D çok eğlenceli bir adam ve farkındalık yaratması hoşuma gidiyor.

    Bu arada blogunu takibe aldım. Bana da uğrarsan sevinirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim yalnız olmadığıma :D Hemen uğruyorum bloguna

      Sil
  5. Hakkımızda yazılan her satırı okuruz. Takip ettiğiniz, beğendiğiniz, ilgi duyduğunuz için teşekkür ederiz. Daha iyi bütçe ile daha güzel sezonlarda/dizilerde görüşmek üzere... Seviliyorsunuz.
    -Felix ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diziler sizden, izlemesi, yorum yapması bizden. Daha nice güzel yapılarınız olsun inşaAllah. Çok mutlu olduk ziyaretiniz için.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma