2015/12/30

ÖDÜL TÖRENİMİZE HOŞ GELDİNİZ

Her yıl bloggerların yazdığı 'Yılın En'leri'ne farklı bir yorum getiren svglgnlk blogu yazarlarından Arya arkadaşımızın yazısından esinlenerek ben de benzer bir çalışma yapmak istedim. 
Arya bu yazıyı 2011 yılında yazmış, diğer senelerde buna benzer bir yazı paylaşılmamış. Arya sosyal medyayı tamamen terk ettiği için kendisine ulaşamadım. 
Ben de blogun diğer yazarlarından izin alarak ikincisini düzenlemeye karar verdim.
Lafı fazla uzatmadan mikrofonu sunucumuza bırakıyor ve hepinize iyi eğlenceler diliyorum.


BU YIL İKİNCİSİ DÜZENLENEN, 2015 YILIN EN'LERİ ÖDÜL TÖRENİNE HOŞ GELDİNİZ.

Bir yılı aşkın bir süredir çeşitli dallarda süzgeçten geçirdiğimiz ödül sahiplerimize bugün ödüllerini vermek istedik. Gecenin ne kadar heyecanlı olduğu buradan bakınca gözlerinizden okunuyor. Ama paniğe gerek yok çok eğlenceli bir gece olacak.


                       

                                         Aceleci ödül sahiplerimiz varsa demek...

Bu arada programımız erken başladığı için işlerinin yoğunluğu nedeniyle biraz geç katılan misafirlerimiz olacak. Onlar gelmeden ödül gecesini bitirmeyeceğimizi de ekleyelim. Yol yakın olduğu için aramıza ilk katılan blogger Cembek oluyor. Hoş geldin Cembekcim.

Bu yılın ödüllerini rönesans tablolarından seçtik. Gece gündüz demeden rönesans ekibimiz ödülleri hazırladı.

                     

                    İşte evrenin kurallarını hiçe sayıp bu gecenin temellerini atan ekip


Gecenin ilk ödülünü açıklayalım. Henüz dün gerçekleşen bir olay üzerine jüri bu ödülü Heechul'un Arap fanlarına vermeye karar verdi. Eminiz olayı siz de bilmiyorsunuz. Kısa bir hatırlatma yapalım. Şimdi bu Güney Kore'li ünlü Heechul orada bir Türk restoranına gidiyor. Arkadaşına diyor ki; ''Kebap yerken resmimi çek, Instagramlık pozlar arşivine zulala, ilerde paylaşır ortalığı karıştırırız.'' Gel zaman git zaman resmi paylaşıyor ve aynen şunları yazıyor: 
                                       

Arap fanlar da, adeta baklavamızı sahiplenen Yunanlı edası ile kebap bize ait diyor ve karışıklık çıkıyor. İşte jüri de Heechul bizi ilgilendirmez ama kabul edelim buram buram ironi kokan bir olay deyip, bu ince düşünceleri, gamsız duruşları ile Arap fanları ödüllendirmeyi uygun buluyor.

HADİ ORDAN ÖDÜL'ü Arap Fanlaraaa





İkinci ödülümüz bu yılın en hor görülen, Kill Me Heal Me dizisiyle en çok kıyaslanan, diziyi izlemeyen KMHM izleyicilerinin bile bölümlerin altına sayısız kötü yorum yaptığı, eziklediği Hyde Jekyll Me dizisinin, kaşeleri pahalı başrol oyuncularına gidiyor.
Evet doğru tahmin ettiniz. 
Yılın SHIPLEMELERE DOYULAMAYAN ÇİFTİ ÖDÜLÜ, filmdi, diziydi derken sürekli beraber çalıştırılan, kamera arkasındaki tavırları ve film tanıtım galalarındaki samimiyetleri ile noluyor lan dedirten oyuncular Han Ji Min ve Hyun Bin'in oluyor. Geceye, uçak paraları çıkışmadığı için katılamayacaklarını haber veren bir telgraf yollamışlar. Sağlık olsun. Biz tabloyu Çin kargosu ile yollarız.            

             
Yoğun iş tempoları yüzünden aramıza geç katılan misafirlerimiz var. EsKaymak, Mirimo ve Sawako Kuronuma yerlerine geçedursun, hoş geldiniz deyip ödüllerimizi dağıtmaya devam ediyoruz.

 Sıradaki ödülün sahibi gerçekten mütevazı bir insan. Geçtiğimiz yıl ve bu yıl hakkında yazdığımız her yazıda, kendisini mentionlayıp, anlatım bozukluklarıyla, yazım yanlışlarıyla dolu ve bir o kadar da saçma yazılarımızı okumak zorunda bıraktığımız, kendisinin okumamayı tercih etmek yerine, okuyup bir de mentionumuza cevap vermesi ile bize ''Biz mentionlarken okumaz diye şey etmiştik. Ne kibirsiz adam.'' aforizmiğini kurdurtan, samimi, dürüst, Noktalı Virgül sunucusu, güzel insan YEKTA KOPAN'a Yılın YAZARIZ, SUNARIZ AMA KİBRİMİZ YOK ÖDÜLÜ nü takdim etmek istiyoruz.

                           


             




Gecenin en güzel ödüllerinden birine sıra geldi. Jüri bu ödülü, kadın günlerinde pusuya yatmış teyzelerin adeta CIA nın  sorgula, baskı yap ve kabul ettir biriminde eğitim almışçasına, ''Ne zaman evlenecen kızım/oğlum?'' sorusuyla başlayan ve çöpçatanlık planlarıyla devam eden, S.B.K.E'sine maruz kalmış yani sorugula, baskıla, kabullendir,evlendir operasyonunun kurbanı kızların ve erkeklerin intikamı adına, kendisini de bu operasyona dahil etmek isteyen teyzelere HOP DEDİK demiş, gençlere bir daha baskı yapılmaması adına bu operasyon şebekesini çökertmiş ve gençlerin intikamını teyzelere atarın kralını yaparak almış bir arkadaşımıza vermek istedi. Artık gençlere baskı yapmayın arkadaşım yeter.
YILIN ATARI ÖDÜLÜ değerli bloggerlarımızdan EsKaymak'ın oluyor. 
Tebrik ederim canım.


                      


Jüri özel ödülü yılın en çok, nasıl sorusuna muhatap olan bir insana gidecek.''Nasıl genç yaşında akademisyen oldu? Nasıl en iyi üniv.lerden birinde göreve başladı? Nasıl bir zenginliği var ki sürekli albüm yapıyor? Nasıl bir yazar? Nasıl bir şair? Nasıl bir adam?'' Soruları ile rakiplerine beyin zortlaması yaşatan, Es-Selam albümünün sahibi Fatih Budak YILIN ACTION ADAMI JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ'nün sahibi oluyor.


                     






Tim Burton'un resmini Okan Bayülgen  gibi çizen, tüm bu tabloların yapıcısı Rodney Pike'ye VAY BE ÖDÜLÜ'nü veriyoruz. (Bence çok benziyor)


                         

                                 



Taaa Kıbrıs'tan gelen bir misafirimiz var. Sevgili Nabrut Fıdıllıoğlu hoş geldin.




Bu yıl askere giden Shungmin. Shindong, Hyukjae, Donghae, Siwon, Changmin, Jaejoong,Yoochun,Yunho, Jinhyuk ve başka hangi Kore'li ünlü varsa onları sabırla, sıkılmadan bekleyen, her gün Twitter hesaplarına D-600, D-300 küsür yazmaktan bıkmayan kızlarımıza GEL TESKERE GEL ÖDÜLÜ'nü yolluyoruz.


 
Yeri gelmişken gecenin gizli mimarları Meri Chen, Renkli Tırtıl ve Sujumma'ya can-ı gönülden teşekkürlerimizi sunuyoruz. Ödül tablolarımızdan hediye ediyoruz.





                                 


Yılın en iyi dizisi elbette AŞKIN YOLCULUĞU YUNUS EMRE dizisi oluyor.

                                  

Ödül gecemizin sonuna geldik. Yapımda emeği geçen herkese teşekkür ederiz. Geceyi yazmak bize eleştirmek size düştü. Hadi bakalım pamuk eller yorum yazmaya...


                                    乇.乃



12 yorum:

  1. Herkes herkese ödül veriyorsa ben de kendime ödül vermek istiyorum. Bir ders çalışmamak için her şeyi yapabilme kapasiteme bir ödül verem. Sonra otu boku eleştirmeme bir ödül daha. Sonra biliyorsun, bu yazıyı anlamak için seni darlama kapasiteme bir ödül daha. Hmm bakayım ne kalmış başka... Elimdeki ödüller bitmiş yazıyı eleştireyim bari. Intro biraz zayıf bence ya body desen mm olmamış ben daha güzel yazardım. (Tabi ki son olarak her şeye çamur atabilme kabiliyetime ödül vermeliyiz!) [Asla uğraşma çok güzel olmuş falan demem yoookk mümkün değil demem diyemem burnum falan düşer :P]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuraya nokta bile koysan değerli bak. Öyle deme. Attığın çamurlu eleştiriyi de pek sevdim ha.

      Sil
  2. Hayirli olsunnnn.. odul sahiplerinj tebrik eder emegi gecenleri kutlarim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecemize katıldığınız için teşekkür ederiz. Yine bekleriz :D

      Sil
  3. Cok eglenceli bir odul toreniydi :D emegine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya kadar yoruldun senin de klavyene sağlık :D

      Sil
  4. Eğlenceli bir ödül töreniydi ödül sahiplerini tebrik eder yeni yılda yeni ödüllere layık olmalarını temenni ederim ^^
    Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sene daha geniş bir kategoride bloggerlar arasından daha çok kişiye ödül vermek istiyorum. Senin de klavyene sağlık. İyi ki geldin törene :D

      Sil
  5. eğlenceli ödül törenin sonu gelmiş bulunmaktayız. okuyucuları eğlendiren jüri üyelerini ve ödül sahiplerini tebrik ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza katıldığınız için biz de teşekkür ederiz :D

      Sil
  6. Çok eğlendim okurken :D Ödül sahiplerini tebrik edeyim bende o zaman :* :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim okuduğun için her zaman beklerim. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma