Sizlere, uzun süredir severek takip ettiğim sosyal medya hesaplarını paylaşacağım bir seri hazırladım.
Öncelikle You Tube kanallarından birini tanıtmak istiyorum bu yazımda.

Sesli kitap sever misiniz? Daha doğrusu dinler misiniz?



Kanal Adı:Akın Altan

Seslendirme sanatçısı Akın Altan'ın roman, şiir, deneme vb. edebi eserleri seslendirdiği kanalı. Akın Altan deyince belki hatırlamazsınız ama radyolarda insanın içine işleyen tonu ile Kuran-ı Kerim meali okuyan sesin sahibi.

2015 yılından beri de You Tube kanalında eser seslendiriyor. Daha önceden Mehmet Atay seslendirmelerini dinlerdim ama yeterli gelmemeye başlayınca Akın Altan'ın kanalını keşfettim.
Ben üye olduğumda 700 kişi kadardık. Şimdi ise 45 bine yakın abonesi oldu kanalının. Günden güne sesli kitap severlerin arttığını görmek harika.

Fakat bazen öğrenciler sırf kitap özeti için dinleyip, daha kısası yok mu diye yorum yapıyorlar fena sinir oluyorum. Bir de kanalda kısa bir zaman öncesine kadar reklam yoktu. Reklam alınmasına da aşırı sinirlenenler olmuş. Diğer seslendirme sanatçılarının seslendirdikleri eserlere birkaçı haricinde belli bir miktar para ödeyerek ulaşıyorsunuz. Ama yıllardır bu kanalda harika eserleri para vermeden dinledik.
Çoktan reklam almayı hak etmiş bir kanaldı. Şikayet etmenin mantığını anlayamıyorum.

Kitap okumayı seviyor fakat vakit bulamıyorsanız, her yere kitap taşıyamam diyorsanız, kitap okuyamam ama sesli olursa dinlerim diyorsanız bu kanal tam size göre.

Ayrıca bizim çocukluğumuz bant tiyatroları ile geçti. Hayal gücümüzün yüksek olmasını kesinlikle buna bağlıyorum. Yeni nesli sesli kitaplarla, bant tiyatroları ile tanıştırmak hayal dünyalarında bambaşka ufuklar açacaktır.

NOT: Bu yazı reklam değildir. Çokça faydalı bulduğum bir kanalı muhabbet arasında dostuma tavsiye eder gibi sizlere tavsiye etmek istedim.

                                                        
                                                              乇.乃